Aanscherping corona-beleid n.a.v. persconferentie op 28-09-2020

Tijdens de landelijke persconferentie van 28 september j.l. zijn er nieuwe maatregelen aangekondigd om verspreiding van het Corona-virus tegen te gaan.
Deze zijn in ieder geval de komende 3 weken, tot en met 20 oktober van kracht.

De belangrijkste maatregelen die impact hebben voor leden van V.V. Viola (en onze gasten van de tegenstanders)  zijn de volgende :
* Regels voor binnen : Sportkantines zijn gesloten
* Regels voor buiten : Sportwedstrijden, zowel amateur als professioneel, vinden plaats zonder publiek

Wij vragen dat ook dringend jullie medewerking door geen opa’s, oma’s en andere familieleden uit te nodigen om een wedstrijd bij te wonen. Dit is slechts weggelegd voor de ouder die als chauffeur  en/of begeleider van een wedstrijd ingedeeld is. Eventuele overige bezoekers zullen buiten de hekken moeten wachten. Ook tijdens de trainingen zijn geen bezoekers welkom.

Het is logisch dat deze nieuwe overheidsmaatregelen veel vragen oproepen. Er wordt hard gewerkt aan het verduidelijken van alle maatregelen voor het voetbal. Morgen worden deze gepubliceerd op www.knvb.nl.

Alle eerder genomen maatregelen zijn nog steeds van kracht. Deze zijn terug te vinden in het Corona protocol van Viola

Wij hopen dat iedereen zich aan de maatregelen houdt, zodat we weer zo snel mogelijk met publiek kunnen spelen. Alleen samen krijgen we Corona er onder !!

Met sportieve groet.
Bestuur V.V. Viola