Algemene ledenvergadering druk bezocht

Donderdagavond hield Viola haar eerste ledenvergadering in het nieuwe clubgebouw. In de bomvolle kantine werd o.a. toelichting gegeven op de gezonde ontwikkelingen van de club, zowel in financieel als sportief oogpunt. Bijzonder was ook de aandacht voor Miriam Stabel, die na 6 jaar als secretaris afscheid nam. Hans Caron: ” Miriam, je bracht altijd het goede Viola-gevoel in ons bestuur. En we konden altijd op jou rekenen, we zullen je missen!”. Met bloemen en applaus werden deze woorden kracht bijgezet. Marjo Mouws gaat de rol van Miriam overnemen. Daarnaast werd ook Cindy van den Ouweland als bestuurslid gekozen.

Peter Jansen sprak de vergadering nog toe in een dubbelrol. Als eerste reikte hij als lid van de ledenraad van de Rabobank een prachtige cheque uit. Viola zat weer in de top-3 van Rabo Club Support! Als bestuurslid van de Club van 50 wees hij op de gloednieuwe statafels op het Viola-terras. “Daarnaast hebben we als Club van 50 ook geld gereserveerd voor een of meerdere speeltoestellen voor de nieuwe speeltuin”. Peter riep meteen ook de jonge bezoekers op om lid te worden van de Club van 50. “Onze naam heeft betrekking op de ledenbijdrage, niet op leeftijd…”