In Memoriam

Thijs Lintsen

Op zaterdag 18 juni bereikte ons het trieste bericht dat Thijs Lintsen op 17-jarige leeftijd is overleden. Na het noodlottige ongeval leefde heel de Viola-familie dagen mee tussen een sprankje hoop en grote vrees. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Woorden schieten ons dan ook tekort…

Voetballen was zeker een passie voor Thijs. Vanaf de jongste jeugdteams was hij lid van Viola, het was voor hem maar even oversteken vanaf thuis aan de Chaamseweg. Thijs viel op door zijn voetbaltalent en gedrevenheid. Hij ging altijd voor de winst, je kon op hem bouwen. Hij was klein van gestalte, maar inmiddels een grote meneer bij de jongens onder 19; een groep, waar hij zich thuis voelde en veel vrienden maakte.

Zelfs op de dag van zijn fatale ongeval had hij nog een prachtige dag, samen met zijn vrienden op het voetbalveld. Nu resten ons helaas alleen die mooie herinneringen aan Thijs.

Voetbalvereniging Viola leeft mee met Wilbert, Wendy, Lotte, en Janne en wenst familie en hechte vriendengroep  alle sterkte in deze moeilijke tijd.

Voetbalvereniging Viola