(Oud) international Kika van Es komt naar jubileumactiviteit Viola dames

Bij V.V. Viola wordt er al 50 jaar vrouwenvoetbal gespeeld; het damesvoetbal is binnen deze club dan ook niet meer weg te denken. Dit heuglijke feit kan niet onopgemerkt blijven. Een speciale jubileumcommissie is een hele mooie dag aan het organiseren voor huidige speelsters en oud-speelsters. Deze jubileumactiviteit vindt plaats op 1 april 2024 (Tweede Paasdag).

Het middagprogramma is voor de huidige speelsters. Van 13.30u tot 18.30u vindt er een super leuke sportieve activiteit plaats, aansluitend eten we gezellig samen een hapje. Vanaf 19.00u zijn ook oud-speelsters, trainers en leiders welkom om samen herinneringen op te halen. We kleden deze avond aan met een lekker hapje en drankje, foto’s en een inspirerende spreker.

Niemand minder dan voormalig international Kika van Es komt naar onze club om te vertellen over haar carrière als prof voetbalster. Op een leuke en interactieve manier zal ze alle genodigden meenemen in haar persoonlijke verhaal met hoogte- en dieptepunten.

Dit mag je natuurlijk niet missen. Ben jij speelster bij V.V. Viola, ben je ooit lid geweest van de Viola dames of ben je leider of trainer (geweest) van de vrouwen? Meld je dan aan voor de jubileumactiviteit op 1 april 2024. Dit doe je door uiterlijk 20 februari 2024 een mail te sturen naar violavrouwen50jaar@gmail.com. Vervolgens ontvang je medio 1 maart een officiële uitnodiging met informatie over het programma.