Ik ben Niels Gevers.

Ik ben Niels Gevers, 34 jaar en woonachtig in Oosterhout. Ik woon samen met mijn toekomstige vrouw Femke, wij trouwen in juni, en mijn hond Guus. Ik heb 1 grote passie en dat is voetbal. Ik ben vanaf mijn 16 jaar trainer dus qua ervaring zit dat wel goed.
In mijn vrije tijd ben ik een gezelschapsdier. Ik hou van lekker eten, glaasje drinken met familie en vrienden.
Ik ben heel blij en trots dat ik vanaf volgend seizoen hoofdtrainer mag worden bij de mooie club Viola. Een echte dorpsvereniging die gezelligheid uitstraalt in combinatie met de juiste ambitie. Ik kijk er enorm naar uit om samen met heel de selectie de volgende stappen te kunnen maken in het ontwikkelen van spelers en ploeggeest.
Hopelijk kan iedereen binnen de club dit seizoen nog goed afsluiten.

Ik wens jullie nog vele punten, gezelligheid en een goed afscheid van de huidige trainer.

Tot snel,

Niels Gevers