Ton en Rens Bogers, de nieuwe trainers voor vrouwen 1 en 2

Met trots stellen wij aan jullie voor de nieuwe trainers voor vrouwen 1 en vrouwen 2 ⚽️

Ton en Rens Bogers , vader en zoon gaan het komend jaar de vrouwenafdeling onder hun hoede nemen . Wij wensen Ton , Rens , hun staf en speelsters een gezellig sportief seizoen toe .

Welkom bij Viola Ton en Rens . Wij zijn superblij dat jullie bij onze Violafamilie willen aansluiten .

Ton en Rens stellen zich voor ,
We zijn voorheen allebei lang actief geweest bij de vrouwenafdeling van v.v. Bavel. We vinden het leuk om als vader en zoon samen op het veld te staan en zijn gek van het voetbalspelletje. Bij v.v. Viola zijn we warm ontvangen en we hebben dan ook veel zin in het nieuwe seizoen bij de vrouwenselectie van de club. Hopelijk wordt het seizoen 2021/’22 eindelijk weer een normaal jaar met volop wedstrijden. We gaan er altijd voor om plezier en ontwikkeling in het voetbal te combineren. Op die manier hopen we een bijdrage te leveren aan het vrouwenvoetbal bij de club!