Uitnodiging infoavond nieuwbouw 18-06-2021.

Aan alle geïnteresseerden uit Alphen en omgeving, leden en niet leden.

Zoals je ongetwijfeld via de (social) media hebt vernomen, zijn er weer stappen gemaakt richting nieuwbouw van onze accommodatie.
Vandaar dat het tijd wordt om weer eens, samen met een de bouwcommissie, bij te praten en wel op vrijdagavond 18 juni a.s.  om 19.30 uur.

De onderwerpen zullen  zijn :
– Stand van zaken nieuwbouw
– Financiering
– Uitleg sponsorbijdragen, “steentje bijdragen” en obligatieleningen.

Gezien de huidige geldende Corona-maatregelen, kunnen we slechts  30 personen in onze kantine ontvangen. Daarom bieden we de mogelijkheid deze informatieavond ook via teams te volgen. Ben je echter niet in de gelegenheid om via teams aanwezig te zijn, dan kun je dit bij je aanmelding doorgeven.

Stuur vóór 13 juni a.s. een mailtje naar secretarisviola@gmail.com, onder vermelding van je naam en emailadres waar de uitnodiging naar toe kan.
In een antwoord  geven we aan of je in de kantine fysiek aanwezig kunt zijn.

We hopen op een grote belangstelling en zien je graag 18 juni a.s. om 19.30 uur.

Met sportieve groet.
Bestuur V.V. Viola