Viola dames 50 jaar

50 jaar vrouwenvoetbal bij v.v. Viola – reünie

Op maandag 1 april 2024 (geen grap, wel Tweede Paasdag) organiseert v.v. Viola een dag om 50 jaar vrouwenvoetbal binnen de club te vieren. In 1973 startten de eerste dames met trainen en tot op de dag van vandaag is de vrouwenafdeling bij Viola goed vertegenwoordigd. Met vier vrouwenteams, twee meidenteams en verschillende meisjes in jongensteams zijn we niet meer weg te denken binnen de club. Op 1 april wordt er een leuke middag georganiseerd voor de huidige leden, en aansluitend (17.00-22.00 uur) willen we een reünie organiseren voor oud-leden en train(st)ers. Je kunt je hiervoor al aanmelden. Stuur een mailtje naar violavrouwen50jaar@gmail.com. Dan houden we je op de hoogte van het programma en ontvang je op een later moment de officiële uitnodiging. We hebben lang niet alle (juiste) gegevens van oud-leden, dus mocht je vrouwen of meiden kennen die bij Viola gevoetbald hebben, stuur de uitnodiging dan vooral door of meld ze bij ons aan.