Beste ouders, verzorgers en jeugdleden,

Wat kunnen we terugkijken op een prachtig jaar voor Viola. Veel kampioenschappen, blije leden, veel sportiviteit, een bijna nieuw prachtig complex waar we weer tientallen jaren mee vooruit kunnen. Ook qua ledenaantal zit Viola inmiddels op recordhoogte, nog nooit mochten we zoveel nieuwe (jeugd)leden verwelkomen dan afgelopen jaar. Uiteraard een geweldig vooruitzicht voor de komende jaren.
Wij als Jeugdcommissie hebben de afgelopen maanden met passie voor het spelletje en plezier toegewerkt naar dit moment, de nieuwe indeling van het komend seizoen.
Zoals elk jaar hebben we met veel zaken rekening te houden die niet altijd in onze macht liggen maar we zijn er in onze ogen weer in geslaagd om een indeling te maken die in onze ogen recht doet aan ieder jeugdlid en waarbij elk jeugdlid in staat is om zichzelf te ontplooien en plezier te hebben.
Middels deze link kunnen jullie de laatste update indeling bekijken.

De JO-7 zal zoals elk jaar pas in de zomervakantie bekend worden gemaakt, ervaring leert dat daar de komende maanden nog veel leden bij gaan komen.
Mocht de indeling dusdanige vragen oproepen dan kun je je vragen altijd stellen via jeugdtc@vviola.nl zodat wij de vragen z.s.m. van een antwoord zullen voorzien.

Ook doen we een oproep om in je nabije omgeving zoveel mogelijk mensen enthousiast te maken voor een functie als kaderlid. Al geef je maar 1 training per week, we kunnen alle handjes enorm goed gebruiken om komend seizoen weer een succes te maken.

Namens de Jeugdcommissie wens ik jullie alvast een hele fijne zomer toe en voor komend seizoen veel voetbalplezier.

Luc van Hoek, voorzitter Jeugdcommissie, ook namens Arian, Andre, Tonny, Jan, Ron en Maikel