De Violakantine

De gezelligste uit de regio!

De Violakantine is een gezellig en belangrijk visitekaartje voor onze vereniging v.v.Viola. Achter de schermen en achter de bar houden ons team van barmedewerkers alle buikjes gevuld.Een gezellige, leuke en verantwoordelijke functie die door ons kantineteam met verve wordt ingevuld.

Met ons uitgebreid assortiment aan koffie, dranken en vooral de gezonde broodjes uit de keuken zijn wij  in de verre omtrek bekend ! Iedere donderdag is het clubavond bij Viola. Eerst trainen de vrouwen, heren en lagere elftallen en daarna een gezellig samen zijn. De laatste donderdag van de maand is het hapjesavond.

Op zaterdag en zondag is de kantine open van 8.30 uur tot 20.00 uur.

Een gezellige kantine in combinatie met de sport is een winning team ! Onze gastvrouwen en gastheren staan altijd voor je klaar om je van dienst te zijn.

Voor informatie over de Violakantine kun je contact opnemen met de kantine verantwoordelijke Moniek de Jong;
vvviolakantine@outlook.com

Foto: Andy Kleiren