Klusjeskalender-2019.

Dit jaar is er voor leden en ouders van jeugdleden die geen vrijwilligersfunctie uitoefenen, een contributie verhoging ingesteld. Voor senioren betreft deze verhoging € 25,– en voor jeugdleden € 15,–.
Deze extra contributie wordt geretourneerd aan het einde van het seizoen als leden/ouders van jeugdleden actief hebben bijgedragen aan een klusjes dag/avond of andere activiteiten.

We hebben een lijst opgesteld waarin te zien is welke klusjes er gepland staan voor 2019. Via deze lijst kun je jezelf inschrijven voor wat je leuk vindt en wanneer het jou het beste uitkomt. Voor elke klus vragen we een aantal vrijwilligers. Als dit aantal bereikt is staat er VOL en kan men zich hiervoor niet meer inschrijven. Dus hoe eerder je jezelf inschrijft des te meer keuze heb je.

Klik hier om direct naar de kalender te gaan.

Namens Viola alvast onze hartelijke dank voor jullie medewerking.