MAATREGELEN IN VERBAND MET CORONAVIRUS:

In navolging van het advies van de RIVM en de veiligheidsregio Brabant heeft de KNVB besloten om alle amateurvoetbalwedstrijden voor komend weekend af te gelasten.

Het advies is om de sociale contacten tot een minimum te beperken. In goed overleg tussen jeugdcommissie en hoofdbestuur hebben we besloten om alle activiteiten binnen onze vereniging tot en met maandag 16 maart af te gelasten om onze actieve leden, vrijwilligers niet te verplichten tot sociaal contact. Dit houdt o.a. in dat alle trainingen van jeugd en senioren tot en met maandag 16 maart zijn afgelast en dat de kantine gesloten zal zijn. Maandag 16 maart kijken we weer verder hoe we om gaan met de activiteiten vanaf dinsdag 17 maart.
Ook de bierproeverij van vrijdagavond gaat niet door !!!
We zoeken hier een andere datum voor !

Wij vertrouwen op Uw begrip voor deze maatregelen.

Bestuur V.V. Viola