Vacature

Voorzitter M/V

V.V. Viola is een gezellige, gemoedelijke voetbalvereniging in Alphen (NBr). Ontstaan in 1937, dus een club met een rijke historie. Naast de sportieve prestaties staan gezelligheid en samenzijn hoog in het vaandel bij onze sportvereniging.
Het bestuur van de voetbalclub bestaat uit 5 leden.  Per direct zijn wij  op zoek naar een

VOORZITTER M/V

Heeft u interesse in een leuke, nieuwe uitdaging dan ligt hier de mogelijkheid.
Wij zijn op zoek naar een open persoonlijkheid die zich goed mondeling kan presenteren en affiniteit heeft met voetbal. Bestuurlijke ervaring is een pré.

De taken zullen bestaan uit :
o   Algehele leiding van de vereniging (delegeren, adviseren en positief stimuleren)
o   Voorzitten bestuursvergadering en Algemene Ledenvergadering;
o   Representatie bij uit- en thuiswedstrijden Viola 1 en bij gelegenheden;
o   P.R. zaken inclusief onderhoud contacten hoofdsponsor;
o   Op de hoogte houden van het bestuur.

Heeft u vragen, neem dan gerust contact op met één van onze bestuursleden. Telefoonnummers zijn te vinden op de website www.vvviola.nl / contact of via secretariaat@vvviola.nl

Wij kijken met belangstelling uit naar uw reactie !