Aankomende activiteiten en acties

Hierbij willen wij jullie wat informatie geven over aankomende activiteiten en acties.

30 september om 20.30 uur algemene ledenvergadering in de Violakantine .Uw belangstelling wordt bijzonder op prijs gesteld. Klik hier voor de agenda.

17 december kantine quiz meer info volgt .

Rabobank ClubSupport
Van 4 tot 25 oktober kunnen leden van de Rabobank de Zuidelijke Baronie hun stem uitbrengen op hun favoriete vereniging. Vanaf 4 oktober kun je stemmen via de Rabo App. Ga naar overzicht van deelnemende clubs, selecteer je 3 favorieten en stemmen maar. Natuurlijk op V.V.Viola.Wij gaan het geld gebruiken voor de inrichting van onze nieuwe kantine.

Plus van Eekelen
Bij de Plus is de aktie bezig Spaar je club gezond. Bij iedere € 10,00 aan boodschappen krijg je 1 punt dat je kunt doneren aan Viola. Je kunt de punten ook afgeven bij Viola in de kantine aan de bar. Of buiten met trainingen in de brievenbus. Ook kun je ze in de brievenbus stoppen Molenstraat 8A bij Marian. Wij scannen ze dan en voegen ze toe op de app. Deze punten zijn best veel geld waard dus vraag ze ook aan je ouders buren en vrienden. De actie loopt van 5 september tot 13 november 2021.

AH Baarle Nassau
De KNVB is samen met AH gestart met de voetbalpassie  actie. Viola doet hier ook aan mee in de AH supermarkt in Baarle Nassau. Deze actie is niet makkelijk maar brengt weer wel geld op voor Viola. Ook dit geld gebruiken wij voor de inrichting van de nieuwe Violakantine.
1. Download de Albert Heijn app op je mobiele telefoon.
2. Maak een persoonlijk Albert Heijn account aan.
3. Bevestig je deelname aan de Voetbalpassie actie en kies een club, Viola natuurlijk!
4. Spaar Voetbalpassie punten bij iedere €1 aan deelnemende producten.
5. Bij een volle spaarkaart van 10 punten sponsor je Viola met €1.
6. Let op: je moet zelf je spaarkaart handmatig sponsoren in de Albert Heijn app.

Jumbo Baarle Nassau
Spek de kas van je vereniging of school .Woensdag 10 november 2021 start deze actie bij Jumbo Bart en Katja de Bresser in Baarle Nassau. VV Viola doet hier natuurlijk ook weer aan mee. Scan je punten en doneer ze aan Viola. De opbrengst gebruiken we weer voor de inrichting van de Nieuwe Violakantine.

Plastic flesjes
Zoals jullie weten zit er € 0,15 statiegeld op plastic flesjes van de sportdrank en het water. Wij als sportkantine zijn verplicht om hiervoor € 0,15 te vragen bovenop de prijs van de drank. Deze flesjes kun je vrijwillig inleveren bij Viola . Als vereniging mogen wij geen geld terug geven voor deze flesjes maar wel inzamelen voor een doel. Wij sparen deze flesjes voor een nieuwe muziekinstallatie. We willen jullie vragen om de flesjes zoveel mogelijk aan de bar af te geven of ze in de bak van plastic te stoppen !!!De buitenploeg van maandag sorteert deze zakken.

Vet en oude kleding
Buiten bij de poort staat een container voor oude kleding en voor vet. Wij bij Viola krijgen geld voor het ledigen van deze containers. Dus hebt u vet of oude kleding doneer het aan Viola.

Zoals jullie lezen zijn we druk bezig om wat geld binnen te harken voor onze vereniging.
Heb je hier nog vragen over bel dan Marian peters 0629034958

Bedankt voor jullie medewerking en laten we hopen op een mooi resultaat van alle acties.
V.V. Viola